Skaver

Fan va trist det blev på jobbet helt plötsligt! Sista halvtimmen har segat som fan.... Fördrev just 20 min borta hos Staffan och snackade skit, spånade på lite säljidéer som förmodligen inte skulle slå igenom men fan va roliga dom var! =)

Staffan: Du ska inte med upp till Umeå?
Jag: Näeee, när då?
Staffan: Jag vet inte riktigt, snart...
Jag: Vad gör man uppe i Umeå?
Staffan: Ska kolla upp ev. kunder, det räcker med att man köper fikabröd så beställer de hur mycket som helst sen.
Jag: Haha, ja men då är det ju lugnt! Jag kan följa med och så kan du presentera mig för dom "Det här är vår receptionist, hon kan dansa också." sen kör jag nån liten egenhändigt ihopknåpad koreografi!
Staffan: Ja precis, hahaha! Det blir ju skitbra! Men du, undrar vad dom skulle säga om man kom glidande i en BMW och snackade svenska med brytning?!
Jag: Haha, de skulle nog inte bli så imponerade.... Jag skulle dessutom kunna fixa tillbaka min blonda hårfärg så skulle det se ännu dummare ut, 2 blonda stockholmare som bryter...
Staffan: Hahahahaha fan va kul det skulle vara!
Jag: Jo och en BMW med reg.nr "Turkpulka" vore ju pricken över i:et!
Staffan: Hahahaha, fan vi kör på det! Måste ringa ett samtal nu...
Jag: Men jag kan sitta här och distrahera dig under tiden, köra en oanständig dans kanske...?
Staffan: Gå nu för fan, jag måste åtminstone låta seriös... Haha!
Jag: Ok, later...

Vi ÄR ett seriöst företag, jag lovar!
Nu - hemgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback