OS

Jaha ja, skön dag på jobbet! Slappt som satan... ;o) Blir inte mycket gjort när man springer fram och tillbaka till tv:n hela tiden! Har ju varit mycket idag, Final i sprint (guld och brons), Curling (semifinal), Slalom (Anja leder efter första åket), Parallellslalom i snowboard (gick ju inget vidare) och nu om 15 min börjar hockeyn! Damn vad jag får öka hemåt!!! Slutar ju halv 5... Ah well, jag hinner väl åtminstone se 2:a och 3:e perioden!
Bäst för Tre Kronor att de spelar fan så mycket bättre idag än vad de gjorde igår... PINSAMT! Det var fan bland det sämsta jag sett, snacka om att skita i att ta chanserna som bjöds! En eloge till Tellqvist dock, riktigt bra grabben! =) Du var helt klart bäst!

Sista rycket på jobbet nu... Kom igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback