Dagisverksamhet

Sinnessjukt! Vad håller vi på med egentligen...?

*snyft buhuu buhuu* "Du tog min kompiiiiiiiiiiis!"
Lägg av för fan! Vi är alla kompisar i gänget så vad i helvete grinas det om? Den här fjortismentaliteten går mig på nerverna, jag står inte ut! Det är så uppenbart att vissa har sådana issues som måste tas itu med ögonaböj, annars kommer det att bli ytterst otrevligt!
Och denna desperation sen... Varför varför varför? Inte konstigt att man får ont i magen när vi ska umgås allihop pga infekterad stämning samt titta-snett-på-den-det-går-bra-för-blickarna... Jisses! 
Vi älskar ju varandra allihop så vad är problemet? Jag börjar förstå hur den där förbannade göken i gökuret känner sig... *koko-koko*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback