Nykter?

Svar: Nej, inte än...
Det är lätt underhållande att sitta på jobbet och fortfarande vara onykter! Efter lunch däremot kommer det inte att vara lika roligt... Det är nämligen då jag tippar på att bakfyllan slår till!

Dra åt ----  vad kul vi hade igår! Julbord på Gondolen först, sen drinkar osv på Akkurat och efter det röj på Engelen. Givetvis var det järngänget som var kvar till sist... Jag, Staffan och Stefan är väl inte direkt snygga idag men men... Jag lyckades med konststycket att fixa en fläskläpp! Hur vet jag inte men den sitter där den sitter... Hade så otroligt ont i fötterna när vi skulle åka hem så jag slet av mig mina stövlar nånstans vid slussen och gick i strumplästen! Mina strumpor är inte vita längre kan jag ju informera om... Staffan fick bära min väska och Stefan tog mina stövlar. Herregud vilken smärta! Staffan fick vara mitt stora stöd i livet och lotsa mig upp till Medis så att jag kunde hoppa på en buss och ta mig hemåt.
Somnade väl vid 3 och vaknade (läs var tvungen att vakna) halv 7... Hysteriska skrattanfall har kantat den här morgonen och det lär väl fortsätta ett tag till!
Ska masa mig bort till Staffan snart och söka lite medlidande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback