Jävla måndag!

Allt gick fel från början... Försov mig imorse, vidrigt väder ute, kommer till jobbet och det visar sig att servern ligger nere eftersom en switch sagt upp sig... Strålande! Fick iofs en massa privata ärenden uträttade och det var super men i övrigt har hela dan sugit stenhårt!

Helgen då? Jodå, glöggkvällen var mycket trevlig, tack för det Bärsan! :D Åkte väl hem vid 2-tiden, pratade med exet och han kom över, sen var det mer eller mindre tjafs i två timmar blandat med känslomässiga yttringar och en del svängar i sänghalmen. Trevligt men jävligt utmattande! Blev lite irriterad på honom faktiskt, han ska inte tro att han kan tala om för mig vad jag får göra och inte, det tåget har redan lämnat stationen liksom! Hmpf!

Lördagen var bara jobbig... Hjälpte min moster och hennes man att flytta och det innebar att jag fick spendera 7 timmar tillsammans med mormor... Mask i hjärnan deluxe! Hon gör mig vansinnigt irriterad! Jag fattar inte hur hon orkar lägga sig i allas liv, har åsikter om precis allt och alla! GAH! Kom hem strax före 9 på kvällen, då glodde jag bara på tv och pratade i telefon.. Var så jäkla trött! Nån i huset hade dessutom fest så det lät som att halva Sverige var där! Mådde pissigt som fan och kände ångesten komma krypande... Försökte då kontakta mitt ex, som trots allt är min bästa vän, för lite stöd men det var lönlöst... Pratade lite med Sara mitt under brytet och det var bra annars hade jag nog flippat helt...

Igår gjorde jag absolut nada. Låg på soffan fram till två på dan sen åkte jag hem till mor och far för att titta på hur vardagsrummet blev efter renoveringen. Blev bjuden på middag, eller ja, jag fixade faktiskt maten... Ugnsbakad lax med potatis och romsås. Smarrigt värre! :) Sen var min kära far så snäll att han körde hem mig, det tackar vi för. Aptrött!

Egentligen skulle jag ha åkt in till stan efter jobbet för att möta upp "maken". Han köpte en limpa cigg till mig då han var på kryssning så jag hade tänkte ta den men icke! Han hade varit på möte som slutat tidigare tydligen så då valde han att åka hem... Konstig jävel! ;) Vi skulle mötas imorgon efter jobbet istället. Kanske bara var bra att det inte blev av, jag är ju inte på mitt bästa humör idag.. Ska åka hem och äta lite och sen kommer nog Sara förbi och lånar en kabel till mobilen. Hoppas att hon stannar på en fika iaf så man får snacka lite skit och garva! :)

35 minuters lidande kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp. Doris är min (egentligen mickes) ödla. leopardgecko...
Klart vi är på landet! Ta med dig tequilan så har jag salt och citron vettja! (Är ju bara 19 som du kanske vet...)

ses då! pussar och kramar från en liten jävel

2006-12-13 @ 11:32:52
Postat av: Anonym

japp. Doris är min (egentligen mickes) ödla. leopardgecko...
Klart vi är på landet! Ta med dig tequilan så har jag salt och citron vettja! (Är ju bara 19 som du kanske vet...)

ses då! pussar och kramar från en liten jävel

Postat av: Anonym

Ok, men jag uppfattade första gången kusin lilla! :D Ska se vad jag kan göra, räcker 1 liter tror du??? Syrran ska ju med också och hon är ju en grogghagga av stora mått...
Ge hit lite bilder på Doris! Älskar ödlor och ormar ju! :)
Puss å kram från en gammal jävel...

2006-12-13 @ 12:58:06
Postat av: Kusin

Ok, men jag uppfattade första gången kusin lilla! :D Ska se vad jag kan göra, räcker 1 liter tror du??? Syrran ska ju med också och hon är ju en grogghagga av stora mått...
Ge hit lite bilder på Doris! Älskar ödlor och ormar ju! :)
Puss å kram från en gammal jävel...

2006-12-13 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback