Jaha, det var den ledigheten

Trist att den är över! Varför, oh varför erbjöd jag mig att jobba idag?? Det finns inte ett shit att göra och jag har väl haft ungefär 4 samtal sen 08:15... Det jag har roat mig med är att dricka alldeles för mycket kaffe och röka.

Syster sitter på planet tillbaka till England nu. :( Kom tillbaka!!!
Julen var bra iallafall, firade hos moster med mammas sida av släkten och sen blev det traditionell utgång på kvällen. Vilket drag, hur kul som helst! Vad som var mindre kul var ju att vi skulle åka upp till landet på juldagen och mamma bestämde att vi skulle åka upp tidigt = klockan 9!!! Lätt sliten...
Men det var jättetrevligt och då firade vi med pappas sida av släkten. Gjorde tappra försök att få igång ett tequilarace men det sprack. :P Syrran, pappa och min farbror klarade varsin. Jag, och kusinerna klarade 2 sen var det liksom nog! Magen mindes allt skit jag bälgade i mig kvällen innan och visade starkt sin avsky för nya mängder alkohol.

Resten av veckan har varit lugn, rände runt i stan igår med syrran och ett gäng kompisar. Köpte en superfin top på Vero Moda (inte för att jag behövde en ny top, har så många att jag skulle kunna öppna en egen butik) som jag tänkte ha på nyår. Syrran hittade en schysst klänning och så köpte hon presenter till kompisarna i England. Sedan blev det fika uppe på Åhléns och en jävla massa kacklande! :) Mycket trevligt! Visserligen var det apmycket folk och sånt kan driva mig till vansinne, inne på Gina Tricot fick jag ett psykbryt och armbågade mig ut genom massan av gamar. Höll fan på att smälla av!
Kvällen var väldigt lugn, käkade tacos, fikade och kollade på film. Mycket oskönt att gå upp kl 6 imorse...

Nyårsafton då? Jo den ska firas hemma hos Sara och Sami, det ska bli hur trevligt som helst. Kusin Malin (Saras kusin) och hennes pojkvän har precis flyttat ner hit från Östersund så de ska vara med också! :) Vidare en del polare till Sami och Saras bror med flickvän. Ser fram emot en trivsam och galen festkväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback