Redan glödande hett

Jisses, det lär bli olidligt idag! Var ute på terrassen och rökte nyss, höll på att flyta bort...

Hade riktigt kul i lördags, var på Hydets fest efter deras Hillclimb. Stämningen var på topp! =) Så härliga människor. Mina föräldrar var medlemmar i Hydet på den tiden det begav sig så jag kände mig hemma direkt! :P Efter det åkte vi hem till Lasse för att bada jacuzzi men jag gav upp efter nåt glas vin, hade känt mig halvrisig hela dan så jag ringde efter en taxi.

Igår sov man väl bort halva dan sen åkte jag och Sara till Flatenbadet på eftermiddagen, höll fan på att avlida i värmen så det var ljuvligt att glida ner i det svalkande vattnet!
Har upptäckt hur irriterande gallskrikande ungar kan vara... Fattar inte vad det är för fel, föräldrarna verkar inte ha någon som helst pli på dom. Man kan väl för fan inte säga ifrån med sin allra pluttigaste röst när ungen beter sig som ett monster?! Barn som styr sina föräldrar... Usch... Skrämmande utveckling!

Nu ska jag ta tag i morgonsysslorna här på jobbet, allt annat än kul men vad göra man... Bara 5 arbetsdagar kvar sen är det S E M E S T E R...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback