Ingen promenad på lunchen

Eh, det började ju regna nåt grönjävligt! Övervägde att gå iallafall och ta med mig ett paraply men sen kom jag på att det faktiskt blåser rätt ordentligt idag så det blev ingenting av med det... Jag har fördrivit 45 min i telefon med Sara och det var bättre än promenaden, fy fan så jag garvade! :D

Har snart läst ut nr 28 av Isfolket.. Det går lite för fort jag skulle tagit med mig nr 29 också... =/ Jaja, jag har den ju hemma så det är bara att kasta sig över den efter jobbet! Eller, nej just det... Det var städning som stod på schemat idag ja... Har ju varit hus/fågelvakt i 3 veckor och imorgon kommer mina föräldrar hem så jag tror att dom skulle uppskatta om jag röjde undan ev. spår efter fester och liknande... Sen är det bara att åka hem till lägenheten imorgon efter jobbet och städa där! Har ju inte varit hemma på 3 veckor som sagt så det lär ju vara rätt dammigt! Hoppas att blommorna har överlevt. Jag vidtog försiktighetsåtgärder och duschade dom grundligt och sedan lät jag dom stå i badkaret! Visserligen är de flesta sk garderobsblommor och de skulle fanimej överleva ett kärnvapenkrig men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback