Det kokar i mig!!!

Det är helt otroligt hur irriterad man kan bli av "småsaker"! *spottar och fräser*
Vid såna här tillfällen kan jag bli lite rädd för mig själv faktiskt... Ända sedan jag råkade ut för panikångesten och gick i terapi för det och pga allt runt omkring mig då kan jag bli riktigt arg och då blir allt svart bara! Som nu... En ynklig liten grej och jag törnar direkt! Vill bara ställa mig upp och skrika och mer än gärna slå in käften på nån! Lite svårt att ta ut min ilska på nån som inte förtjänar det bara... Man kanske ska testa en liten besvärjelse...? *morrar* Vill ju inte skada nån egentligen utan bara ta bort min ilska, för den är tröttsam... Även om det skulle vara skönt att dra undan benen på en specifik jävel just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback