Telefonkrångel

Ytterligare ett företag att "ta hand om"... Jag har redan hand om växel och reception för 4 företag och nu har som sagt ytterligare ett tillkommit. Bara telefonin visserligen men ändå... Det betyder ju att det kommer att ringa mer och jag älskar ju verkligen att prata i telefon! Fullkomligt ÄLSKAR det! *morrar*
Sen är det ju självfallet så att det inte kan gå smidigt vid omkopplingen, nej nej. Det ska krånglas och man ska lida så mycket som möjligt! Kontentan av det hela är att jag måste memorera en massa nya nummer, helst igår, för att det ska funka någorlunda. Jag är redan tillräckligt trött så egentligen orkar jag inte.
Men säger man nej till HK??? Nope, man biter ihop och säger "Men självklart fixar jag det här!!"
Det började pratas om det här för nåt år sedan och då var jag fortfarande ganska ny på företaget och brann av ambition... Inte nu längre... Sen nu förra veckan kom 2 st från HK hit och ville "göra upp" om de nya rutinerna. Fine! Men då ska ju allt ske så förbannat fort! Man hinner ju knappt andas liksom. Ja ja, det blir väl vad det blir. Än så länge har det funkat och det är ju bara dag 1.

Nej nu ska jag sluta gnälla och göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback