Måndagen...

Riktigt jävlig kan man väl säga!
Ryggen hade sagt upp sig totalt... När kl ringde vid 5:30 (vidrigt bara det) upptäckte jag att jag inte kunde röra mig riktigt i de vinklar jag är van vid. Det tog mig ca 4 timmar att bara komma ur sängen!!! Man kan väl säga att jag var en aaaaaaaaaaaaaning pissnödig... Ryggen känns bättre idag faktiskt men helt 100 är den väl inte. Lyckades iaf att vispa till mig mobilen igår morse så att jag kunde ringa jobbet och säga att jag befann mig i horizontal-läge och förmodligen skulle göra det resten av dagen... Befinner mig just nu på lidandestation nr 2; jobbet! Lidandestation nr 1 är nu mer i sängen med förvrängd rygg! Jobbet hade ju toppat listan ett bra tag så det var ju bara en tidsfråga innan det skulle petas ner... 


Men allvarligt! Hur länge ska man behöva sitta i en telefonkö?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback