Broken back!

Min rygg is giving me a hard time... Jag gick hos en kiropraktor för ett halvår sen ungefär och han rätade ut min rygg osv... Nu tror jag att det han fixade börjar "gå tillbaka" så varje morgon när jag vaknar är jag stel som en pinne och har så grönjävligt ont! Det känns som början till ryggskott och DET är inte skönt!  Vaknar jag mitt i natten, vilket händer mer och mer nu sen jag började träna, äta "rätt" och dricka litervis med vatten på dagarna (PISSNÖDIG), tar det 7 svåra år att somna om sen pga musklerna dragit ihop sig och blivit, ja i princip obefintliga!
Ska ringa en sjukgymnast i början på nästa vecka, förhoppningsvis kan hon/han styra upp det här...

Nej nu ska jag ta min vidriga rygg och taskiga hållning och kolla på Criminal Minds...
Ha de!

Kommentarer
Postat av: annieannie

haha! I find you!

2006-04-16 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback