Snart jul

Fan, trött på julen!
Fine det är mysigt och så men allvarligt, det är ju så sjukt tjatigt! Iallafall med min släkt...
Det ska daltas och saker ska upprepas i tid och otid, till slut sitter man där och mer eller mindre skriker: JAAA! Du sa det för mindre än 2 minuter sen!
Klart att jag älskar min familj och mina släktingar men satan vad dom kan gå en på nerverna!
Dessutom kommer inte syrran hem till jul eftersom hon måste jobba... Men hon kommer hem en vecka i januari istället! =)

I fredags var jag på julbord med arbetskamraterna. Ulla Winbladh ute på Djurgården, very posh!
Gott som fan var det och visst var jag mätt... Knallade vidare i Gamla Stan efter det, in på Glenfiddich och drack mer öl och några whisky, gott.
Jag, Staffan, Stefan, Thomas, Jonas och Harry drog vidare till Patricia när det andra patrasket åkte hem ;) Röjde som aldrig förr! Stefan agerade Lord of The Dance och jag platsade nog i kategorin Mest Dygnraka Dancing Queen... Sliten som fan i lördags men det förtjänade jag antagligen... Tur att man har hyggliga kompisar som kommer med pizza och annat bakiskäk! Puss på er!

Det här jävla jobbet går mig på nerverna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback