Gott nytt år!

Shit vad förkyld jag är! Har legat sjuk hela veckan, började känna mig risig på juldagen (blandat med baksmälla iofs) sen blev det bara värre och värre... Nu är jag tillbaka på jobbet, dock ofrivilligt! Jävla dårar som indirekt tvingar en att jobba fast man är dålig! Börja aldrig jobba för ett bemanningsföretag!!!

Har blivit väl omhändertagen nu när jag mått som sämst! =) Du är så go raring och jag tycker verkligen om dig! Mysigt vi hade häromdagen va? ;) Fler såna dagar tycker jag att vi ska styra upp! Vi ska väl bara krya på oss båda två först... Hoppas att det går bra för dig idag, jag tänker på dig! *krama*

Idag slutar man 15:00... Fan, jag måste antagligen trängas med allt patrask på systemet efter jobbet...

Imorgon är det nyårsparty hos Sara, ska bli riktigt kul! =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback