Saknar min råtta

Satt och fulsurfade lite och hamnade på wikipedia (som jag ofta gör, mycket intressant) och läste ett avsnitt om råttor. Åh, dessa söta, underbart ljuvliga varelser som är så sjukt sociala. Min råtta Medusa dog för 8 år sedan och jag saknar henne fortfarande. Anledningen till att jag inte skaffade en ny råtta var dels för att råttor ofta blir sjuka pga all avel och alla djurförsök de utsatts för i så många år och dels pga att min syster blev vansinnigt allergisk mot råttor. Vill ju att syster ska kunna hälsa på mig. Jävligt konstigt att inte jag blev allergisk med tanke på hur allergisk jag är mot övriga pälsdjur. Weird.

Har dessvärre inga bilder på min Medusa men klipper in några bilder på andra sötnosar iaf.
(Bilder från wikipedia.com)






Två tamråttor.jpg

Söta små gosnosar!



Kommentarer
Postat av: sara

svar : Haha eller hur, det är ju nästan ALLTID någonting som ska krångla också :P Jaja okej, jag jobbar som telefonförsäljare ^^ trivs som fan, men ska snart börja plugga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback