Riktigt skumma drömmar

Ibland undrar jag hur min hjärna funkar när jag sover? Det jag drömde i natt går liksom bortom rim och reson. Drömmen går knappt att förklara men det var som att titta på en thriller/deckare där jag spelade huvudrollen. Det begicks en massa mord, en gammal vän från det förflutna planerade att mörda mig osv. Honom har jag inte pratat med sen mitten av 90-talet så jag undrar var fan han fick luft ifrån. Det var helt galet!

Äntligen lön! Jag vill vill vill verkligen shoppa loss men jag SKA låta bli!
Det enda jag ska köpa efter jobbet är toning och foundation och ja just det, ska på apoteket också men där blir det nog inte särskilt dyrt. :P

I morgon ska jag bjuda Sara och Tommy på middag, ska bli himla trevligt faktiskt och jag tänker dricka massor med vin, är helt vansinnigt sugen redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback