Friday is in tha house

Finally!

Hade sjukt trevlig hos Rebecka och Attila igår, var så kul att ses.
Jag och Robin (5 år) hjälptes åt att rita en serie som fick heta Bollen och Blåklockan. Så söt!
Smörgåstårtan var übergod och vinet var smarrigt det med. Petade iallafall i mig tre glas så det måste ju ha varit gott. =)

Gick hem strax före åtta, ville kolla på Vampire Diaries som jag har lyckats fastna för. Skulle ju bara kolla första avsnittet för att se vad det var för crap men jodå, nu sitter jag där varje torsdag kl 20:00. Missförstå mig rätt, jag älskar allt som har med vampyrer att göra, har alltid gjort men det här är verkligen en ungdomsserie och jag räknas väl som vuxen, typ.

Undrar vad helgen bjuder på? Förkylningen är inte ok än så jag bör inte göra alltför komplicerade saker.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback