Freitag!

Finally!

Slogs med folk i Tumba igår, det var galet! Skulle ju bara ha en toning, en foundation och sen tänkte jag gå på "gröna skylten". Det sistnämnda blev aldrig av för jag blev så vidrigt trött av allt folk och alla gapiga stackars ungar som förmodligen var utmattade till bristningsgränsen (vilket även jag blev). Blir en sväng på bolaget efter jobbet idag istället eftersom det troligtvis kommer vara mindre folk då.... eller inte! Mmm, som man bäddar får man ligga, föredrar dock - Den man ligger med får bädda!

Ska definitivt köpa bubbel, det behöver vi, både Sara och jag. Kommer att uppskattas lika mycket som den übergoda middagen med efterrätt som jag ska laga. Vilken polare man är va? Man bjuder inte bara på middag, alkohol och efterrätt man åker även HEM till de små liven och fixar allt där. :) Vad gör man inte för sin bästa vän som upplevt helvetet på jorden efter besöket hos käk-kirurgen... Hua! Kanske får köra hennes portion i mixern... Oh, får inte glömma köpa med mig sugrör! ;-) Hehehe... Nej då min vän, jag skojar bara med dig! *pussa på*

Snart fikatajm på jobbet, koffeinhalt i blodet - obefintlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback