Time for cruise

Och nej det är inte Tom Cruise jag menar utan kryssning! :D Wohooo, ska bli så jävla skönt att komma iväg en sväng. Känns som att jag redan har slutat jobba eftersom jag ska gå tidigare, ja inte direkt efter lunch men iaf runt halv 4. :) Problemet är att jag har vansinnigt mycket att göra på jobbet idag så jag ska egentligen inte sitta här och fulsurfa men en uppdatering hinner jag iaf med. :P

Ha en trivsam torsdag, det tänker jag ha! Rock on!

Det här tänker jag mumsa på ikväll - en Frozen Strawberry Daiquiri, aka little drops of heaven. ;)


 


Kommentarer
Postat av: sara

HA EN MEGA NAJJS KRYSSNING HÖRRU! :D



Svar : Bloggen tackar för gratulationerna , hihi , sorry för det sena svaret btw , den har legat nere pga. massa stul , men nu är den tillbaka! :D

Postat av: sara

svar, IGEN : haha, Ja eller hur! :O Hårdrock really is the shit! :D Och kiss äger! :D

2010-04-22 @ 10:42:29
URL: http://mehners.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh allt för en sån!

2010-04-22 @ 14:20:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback