Hyra rullar (Lyra hullar)

Ja, det får bli så ikväll. Jag tänkte umgås med kära syster och det blir väl nästintill en repris av förra fredagen. ;)

Anisktsmask? Jajjemen! :D

Smskonversation mellan mig och syrran:

Jag: Har du sett Paranormal activity? Tänkte om vi skulle hyra den ikväll? Puss

Syrran: Nej har inte sett den. Det kan vi göra men jag har hört att den ska suga.
What about The Box? Puss

Jag: Vi kanske kan hyra båda två? Har hört olika budskap om Paranormal activity så vi kan ju ge den en chans? Puss

Syrran: Ja jo det kan vi ju göra. Puss

Jag: Eh ja. Puss

Syrran: Jag jobbar i morgon btw om du inte visste det men jag börjar 11. Puss

Jag: Jo det visste jag. :)

Misstänker att syrran blev nervös när jag tyckte vi skulle hyra två rullar, hon såg väl skönhetssömnen försvinna som en avlöning haha! :D

Kollade kontot, lugnt, det blir vin och middag ikväll. Hade mer pengar än jag trodde vilket är jävligt ovanligt haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback