Frånvaro...

Har inte varit bloggnärvarande sedan i fredags.

Fick ett tragiskt sms av mamma i fredags på eftermiddagen där det stod att familjens nymfparakit, Sudden, hade dött. Sudden fanns i familjen i halva mitt liv. I 16 år förgyllde han vår tillvaro med sina konstiga upptåg och sin speciella personlighet. Det var en stor förlust och jag hade ett speciellt band till den där fågeln så jag blev totalt knäckt och grät i stort sett hela fredagkvällen. Familjens stackars undulat, Sally, börjar ta det hela med ro nu. Hon är ledsen över att ha förlorat sin bästa vän såklart men hon verkar iaf ok. Lilla skruttan.

Det börjar väl kännas lite lättare men det är alltid tufft när djur dör, de är ju familjemedlemmar de också. Sudden är oerhört saknad.

RIP Sudden 931231 - 100416. Puss på dig lilla hjärtat!




Kommentarer
Postat av: Elin - au pair i NY

Haha, härligt :D

Jag har faktiskt kommit cirka 120 sidor, och den börjar faktiskt bli BRA. Jag börjar sakta men säkert fängslas av boken :D Vad jag tycker om de vet jag inte, hade ju hoppats på att få vara lite anti :P



Jag läser den på svenska, köpte med mig de tre första böckerna på svenska innan jag flyttade hit. Bara för att liksom tvinga mig själv att läsa dem, då det är engelska böcker som gäller här annars :D

Postat av: Elin - au pair i NY

Jao, precis :D haha. Självklart :D



Mjo, anti är liksom grejen, jobbigt när man måste ge med sig :P

2010-04-21 @ 20:41:20
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback