Trött både fysiskt och mentalt

Det blev ett jobbigt uppbrott iaf, trodde nog någonstans att jag skulle slippa det men som vanligt hade jag fel.

Natten har varit lång och relativt sömnlös pga det här uppbrottet men nu är det gjort och nu ska jag sörja, gå vidare och hitta min forna styrka och glädje!

Sitter på jobbet och allt jag tar mig för verkar gå åt helvete haha, verkar ha glömt även de lättaste kommandon i systemet. Sjukt var trötthet kan ställa till det.

Ska till den där coachen på måndag, känns bra faktiskt. Någon som kan få mig att se saker ur ett annat perspektiv och tvinga mig till nytänkande. Det är precis vad jag behöver! Jag kommer att klara det här galant, det är jag säker på och i slutändan så kommer jag vara tacksam för all lärdom jag dragit av det.

Till alla er därute; var snälla mot er själva, ni är er egen bästa vän eller värsta fiende, det gäller bara att göra ett val - att ta hand om sig själv och älska sig själv är så viktigt! Glöm inte det. Jag glömde det på vägen och det gör jag aldrig om!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback