Massage

Började jobbdagen med att få massage i 30 min. Så ska fan alla dagar börja enligt mig. ;-P
Helt fantastiskt skönt men nu känner jag mig lite seg. ^^

LÖÖÖÖN idag, wunderbar! Hittade en helt otroligt söt tunika på KappAhl igår men fattig som man är dagen innan lön fick jag snällt vänta. Tänkte dra iväg på lunchen och köpa den.

Ikväll planerar iaf jag att dricka vin med vänner sen vad de har planerat att göra, det skiter jag i. ;-)

I morgon är det middag hos päronen, ska bli sååå trevligt. Var ett tag sedan vi umgicks ordentligt.

Var på IKEA igår... 3 timmar i helvetet kändes det som haha! Jag är dock väldigt nöjd med mina inköp och mitt badrum kommer bli grymt fint. :) Nytt täcke och nya gardiner köpte jag också. Ska fixa allt på söndag, har tvättstugan mellan 15-19 så då passar det bra att fixa och dona lite i hemmet. Mysfaktor = hög!

Lugnt på jobbet idag igen, what a chock...

Hoppas på att kunna gå hem lite tidigare idag eftersom det ändå är så lugnt.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback