Ilande huvudvärk i vänstra tinningen

Extremt oskönt. Led av samma fenomen igår kväll. Undrar om det kan bero på för mycket datoranvändning? ;-)
Sitter ju framför en hela dagarna på jobbet och sen på kvällarna hamnar man ju ofta framför den man har hemma.

Tappade helt lusten och orken att åka till IKEA men mamsen verkade bli lite ledsen i ögat när jag sa det så jag följer med ändå. Kom på att mitt alternativ, vilket var söndag, inte var bättre. Det är ju löningshelg och då är det tjockt med folk där! Inte attraktivt.

Längtar hem till min underbara säng, är så ofantligt trött nu och vill bara vila en timme eller två.
Funderar på att lätta snart, finns ändå inget att göra här. För att vara ärlig så har jag inte gjort ett skit idag och det beror ENBART på att det inte funnits nåt att göra. Tråkigare än tråkigast verkligen! Vissa kanske tycker att det är toppen att få betalt för att sitta och glo men jag är inte en av dem. Är jag på jobbet så vill jag faktiskt JOBBA!

Åh ett jobbmail! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback