Varit off ett tag

Kanke är jag back on track nu, jag vet inte riktigt.

Började äta antidepressivt förra veckan, det tar fan musten ur en i början. Fortfarande problem med sömnen till och från, det var rätt ok i slutet av förra veckan men efter terapisessionen i måndags halkade jag tillbaka i mitt insomniatillstånd. :( Mycket som ska bearbetas. Känner mig mest ledsen hela tiden och det är så jobbigt. Trött på att bära runt på alla dessa jag-duger-inte-till-nåt-känslor. Det kan fan göra vem som helst deprimerad. Aptiten är inte heller som den ska, äter det gör jag väl men allt smakar skit!

Ah well, jag kämpar på så gott jag kan och jag har ju min underbara familj och mina fantastiska vänner som stöttar mig!

Tog svininfluensavaccinet i tisdags, satan vad ont jag har i armen haha! Slapp andra biverkningar dock och det är ju förjävla skönt. :)

Relativt dött på jobbet idag och jag är ensam i gruppen. Trodde att jag skulle få lite mer att göra då men icke!

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Lotta

VADÅ "jag-duger-inte-till-nått-känslor"??!?! Du är ju bäst på allt juh! Jag saknar dig och dina galna upptåg! =) Nu får ingen banga ur på fika nästa gång! Ska vi ta det efter julen och nyår så att vi blir av med allt krafs först? Vad tycker du? Puss

Postat av: E M M A

okej dit ska jag gå :D

2010-03-08 @ 18:02:15
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback