Utbildning/inbildning?

Fan vad trött jag är.

Har i 2 dagar suttit i en obligatorisk utbildning, om givetvis var tungen att börja kl 7 första dagen! Idag fick vi dock lite sovmorgon. Kunde fan inte sova i natt - grannarna lekte elefanter igen. Börjar undra om det är nåt jävla förspel de kör. Hur som helst så är de fan inte kloka! Somnade strax efter 1 och kl ringde 5:30. INTE OK!
Störningsjouren gjorde inte ett skit dessutom, jävla amatörer!

Arga lappen hamnar i deras brevlåda ikväll eftersom de vägrar öppna dörren då man knackar på.

Depressionen tar dessutom oerhört på krafterna, är väldigt arg och besviken samtidigt och då blir det ännu värre. Att man på det inte får sova är fan grädden på moset. Resultat = trasig individ!

Måste fortsätta att skära bort tumörerna som äter upp mig. Wish me luck!

Undrar allt som oftast vad det är för fel på folk dessutom och ja, jag har undrat vad det är för fel på mig men har kommit fram till att jag är rätt vettig, alltså måste det vara föremålen för min irritation det är "fel" på.
Ja visst, vi lever i olika verkligheter men man tycker att vanligt folkvett och sunt förnuft borde finnas i alla.
Obviously not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback