Trött som vanligt

Behöver nog inte nämna det fler gånger för det verkar vara kroniskt!
Kan verkligen inte sova... Det är vidrigt! Ska till läkaren på torsdag så förhoppningsvis blir det bättre efter att jag fått antidepressivt. Kul som fan...

Det var en plåga att åka till jobbet i morse, kände bara svår jävla ångest över att behöva kliva upp ur sängen. Fan inte bra när vardagsrutiner ger upphov till fysisk och psykisk trötthet. Men men, jag är nog på rätt spår iaf och det är bara en tidsfråga innan jag är "normal" igen. ;-)

Helgen var oerhört lugn. Var förbi Sara en sväng i fredags bara, mådde apa så jag åkte hem tidigt och försökte sova. Det gick sådär! I lördags var tröttheten total och jag lyckades iaf sova 1½ timme på dagen. Åkte hem till syrran för att kolla på film på kvällen vilket misslyckades brutalt. Vi kunde inte bestämma oss för vilken film vi skulle se haha. Åkte hem tidigt då med och försökte sova, IGEN! But noooo... Jävla helvetes skit, för att uttrycka det milt.
Det har gått så långt att jag börjar få mindre halluciationer, ser skuggor osv. Inte ok! Nån därute som har några sovtips? Jag har testat allt nämligen utom sömntabletter och det vill jag inte ha men jag börjar bli desperat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback