Och segheten består

Näst sista dagen före semestern är snart avklarad något jag är så innerligt tacksam för.

Sällan har jag varit såhär trött, förstår inte vad det är med mig. Kanske har något att göra med vädret, de här omslagen som kommer titt som tätt verkar ta kål på mig totalt och jag är säkert inte ensam om det.

Inget att göra på jobbet just nu, därav bloggandet. Fixade allt på förmiddagen mer eller mindre, bara lite småsaker som dök upp efter lunch. Varje dag runt 14-tiden dyker min paltkoma upp, det slår aldrig fel. Det är då min kropp säger åt mig att jag ska sova, inte sitta framför datorn med en massa dokument.
I tisdags var jag tvungen att slå mig själv på käften, bokstavligt talat, för att hålla mig vaken. Det gjorde lite ont faktiskt - dumhuvud!

Håller faktiskt på att somna nu. Bäst att jag försöker gräva upp något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback