På måndag

Då är det dags att bärja träna igen. :) Fasen vad kul det ska bli.
Jag och Malin kör ingen mjukstart heller:

Måndag: Afrodans

Tisdag: Core

Onsdag: Pilates

Core och Pilates är jag ju bekant med sen tidigare men afrodans är ett nytt tillskott och det ska bli så jävla kul.
Dansat har jag inte gjort sen mina dagar som jazzdansare och det är ett gäng år sen.

Om en vecka befinner jag mig på Mallis. :) Hurra! Sol, bad, god mat och goda drinkar samt trevligt sällskap så klart.

Just nu är jag äckligt dammig. Kontoret flyttar nästa vecka och jag har stått böjd över kartonger hela veckan och packat ner pärmar (dammiga) och det har ju inte ryggen blivit lycklig av direkt. Stort behov av massage nu! JESSICA HJÄLP MIG!

Nu ska kartongerna fotograferas av nån anledning så det är bäst att jag tar itu med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback