Boka resa - check!

Japp, nu är det bokat och klart (nästan, ska bara betalas också). 28/8 åker jag, Alko-Jorma och Maggan till Mallis för att sola, bada, äta och dricka gott och dessutom hälsa på Eva som är där nere då. :) Ska bli så jävla skönt att komma bort från allt allt allt!

Jag har lite sk "alone time" just nu. Funderar på det mesta och försöker klura ut vad nästa steg är. I vanliga fall är jag en som bara kör på men det kan vara bra att bromsa ibland och tänka efter lite.

Efter jobbet måste jag möta Jorma så vi kan betala resan och sen ska jag hem till päronen på en fika och titta på deras nya soffa (det har tjatats om den ett tag). Kanske ska provliggas i helgen också? De drar ju till landet så jag har lovat att jag ska ta hand om deras fjäderfän (som vägrar dö btw).

Malin M fyller år på fredag så det blir till att fira henne då och sen på lördag har Jorma sin 30-årsfest. Livat värre! :)
Helgen kommer alltså att gå i alkoholens tecken och det kan vara förjävla skönt att kasta sig in i dimman ibland.

Nu - lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback