The lists as usual liksom

  • Vilken svordom använder du mest? Helvete, Kuk och alla de andra "vackra" orden
  • Äger du en iPod? Nope, jag har min mobil och den är bra
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:40
  • Hur många resväskor äger du? 2 st
  • Använder du flip-flops? När jag är på the beach osv
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Den butik jag ramlar förbi, men ibland storhandlar jag och då blir det Maxi
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är nog oftast bakom kameran, jag burkar vara duktig på att komma ihåg att fota men visst kan det vara kul att vara med på bild också hehe
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Ja, på tv såg jag Beck, bio var det Arn - Riket vid vägens slut, på dvd var det nog Trade, riktigt bra men fy så hemsk.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän, alla gånger!
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Om det handlade om miljonbelopp skulle jag bjuda alla mina vänner på en riktigt skön och lång resa.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ja gud ja men det är helt obefogat! ;-)
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej... Whisky?
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Bon Jovi
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Nightwish, Iron Maiden
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Mmm, det kan man nog säga att det var men inte fan för jag det vidare!
  • När var senast någon stötte på dig? Jag är usel på att upptäcka sånt men jo, det var i helgen, igår till och med!
  • Vad åt du till middag senast? Lasagne
  • Använder du huvtröjor? Ja om de är stora och sköna
  • Kan du vissla? Ja
  • Vem var den senaste som ringde dig? Janne
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oftast bergochdalbanorna men jag är barsnligt förtjust i pop-expressen på grönan
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart att dom gör, jag är inte naiv
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
  • Tittade du på tecknat när du var liten? ATT jag gjorde, älskar fortfarande tecknat, hur kul som helst.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte så stort men det duger i krig
  • Hur många syskon har du? 1
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, inte ett dugg
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Hahaha det är många; Sagan om Ringen, Kejsarens nya stil, Titanic (trots att det var år sedan jag såg den), En vampyrs bekännelser osv
  • Äger du några band t-shirts? Nope
  • När flög du senast? I juni
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3
  • Läser du för skojs skull? Ja och för att det är givande så klart
  • Pratar du några andra språk? Är en fena på engelska, både på att skriva och prata, förstår tyska utan problem men har inte pratat på mycket länge, spanskan funkar väl i nödsituationer, latin pratar jag inte men förstår mycket.
  • Diskar du din egen disk? Nej, det får min maskin göra
  • Har du gråtit offentligt? Ja det har hänt några gånger, jag är blödig som fan och om jag läser en bok på bussen och boken råkar vara lite sorglig tjuter jag, kan ju inte rå för det.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Ingetdera men på jobbet har jag en stationär
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Jajjemen, jag är en kunskapssvamp
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Japp, jag och syrran ska göra syskontatueringar, kommer bli nice!
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, varför det?
  • Kan du kasta macka? Ja visst men det var ett tag sen
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nope men det vore ju mys 
  • Vad har du med dig in på bion? Det jag har på mig, väska, kompis oftast, nåt att dricka och nåt att tugga på. =)
  • Vem var din favoritlärare och varför? Maggan, Larsa och P-O på högstadiet, riktiga orginal!
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
  • Vad har du för väder? Mulet och blåsigt, blä!
  • Har du en blogg? Eh ja!
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi, filosofi och latin
  • Gillar du att flyga? Åh guuuud det är ju såååå trist!
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Empatisk och att han har skön humor
  • När sov du senast på golvet? Oj, det minns jag inte
  • Vilken är din favorit drink? Cosmopolitan, Vanilla Ice
  • Gillar du din boende-situation? Ja den är helt ok men det är lite litet... =/ Mina kläder får inte plats!
  • Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
  • Din pappas hemstad? Stockholm
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7 timmar
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? På jobbet - JA! Annars nej, jag försöker ta det lugnt på helgerna.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Konstant på högstadiet, men det var nog mest pga att jag garvade så mycket! ;-)
  • Vilken är din favoritfrukt? Nektarin
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra!
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 30...
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? MYCKET!
  • Tror du på liv på andra planeter? Absolut!
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var längesen jag var arg faktiskt... Förmodligen nån på jobbet!
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på gud
  • Vad var det senaste du åt? En tallrik havregrynsgröt
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Funkar fint both ways men det lutar nog en aning mer åt det motsatta könshållet.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Oj, det var nån form av kompromiss har jag för mig. Morsan ville att jag skulle heta Linn, farsan tyckte att Angelica var ett bra namn - således heter jag Linda. Hur de drog den slutsatsen vet jag inte.. 
  • Gillar du senap? Hell yes!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det här är bara en svacka, du grejar det här med!
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, det vore oerhört kul att testa!
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Samantha i Sex and the City
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej och det är jag glad för. 
  • Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas, jag är en riktig liten cuddle bug. Jag är väldigt fysisk.
  • Skulle du säga att du är trendig? Ja det är jag
  • Äger du en digitalkamera? Yes
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Amy Lee i Evanescence - men det var när jag var mörkhårig
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det kan vara irriterande men jag kan själv glömma bort att ringa så man ska inte kasta sten i glashus som det heter...
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Sagan om Isfolket, Häxmästaren, Legenden om Ljusets Rike, Arn, I could go on forever baby...
  • Tycker du att du är attraktiv? Ja guuud ja, du ser ju hur jag ser ut! ;-)
  • Vad är du allergisk mot? Pollen och vissa pälsdjur
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, det är ju så gott!
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Robert - bestämdes tidigt att den förstfödda pojken i släkten skulle heta Robert för att hedra farfarsfar som dog i spanska sjukan. Min kusin heter således Robert.
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Det quittar...

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback