Styrt upp

Ja jävlar vad jag har fixat och donat idag, jag är helt snurrig i skallen. =/ Jävla tekniker som vet vilka punkter dom ska trycka på för att jag ska bli vansinnig! GAAAH!
Jag behöver vin, massor av vin...

Fick en riktigt skum fråga på sms idag: Du, vad är syftet med ramadan egentligen?
Eh ok, ja du.. Jag dammade av mina gamla religionskunskaper och plockade fram det jag kunde. Jag visste tydligen mer än den personen som var muslim. Sjukt! Ja ja... Det ryms tydligen mycket i den här skallen.

Nu ska jag nog ta och packa ihop här, orkar inte göra ett dyft mer idag! Dags att lämna den här röran och totalförtränga den över helgen. På måndag har vi inventering... Hurra... Vad roligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback