Ja jag hinner med en till

Senaste !
Låt du hörde
: Garden of roses
Film du såg: Mr & Mrs Smith (den sög ju)
Mat du åt:  Köttfärssås och spagetti
Kram: Erik
Puss: Av en riktigt söt kille
Känslan: Mätt
Resa: Mallorca
Glädje: Genuin glädje då eller? Förmodligen när jag kände mig riktigt omhändertagen härom kvällen och bara blev kramad och gosad med, så mysigt.
Dröm: Om jobbhelvetet
Person du träffade: Najib
Personen du pratade i telefon med: Syrran
Personen du fick sms av:  Syrran det med då hon ber mig ringa henne, det lilla stycket! ;-)
Gången du åt 7-eleven korv: Ja du, på fyllan nån gång
Gången du var utomhus: När jag var ute på lastkajen och rökte
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer inte ihåg riktigt
Saken du köpte: Cigg
Allmänt:
Ska bli skoj:
Att spela GH och Rockband med dårarna på syrrans jobb och min 30-årsfest
Ska inte bli skoj att: jobba i morgon
Sparar till: Sparar? Jag? Inte ofta...
Pålägg som gäller: Kalkon och leverpastej (dock inte tillsammans)
Önskar att jag var bättre på: Att peppa mig själv
Dagens dryck: Kaffe vatten och te
Vad saknar du: Kramar och pussar
Tre band/artister: Nightwish, Iron Maiden och Metallica
Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt till jobbet, jobbat, ätit lunch, rökt, mobbat Najib lite, saknat någon
Brukar du svära mycket: Ja för helvete
Hur tidigt stiger du upp: När jag ska jobba - runt kl 06:00 annars blir det olika. 
Gillar du att slåss: Absolut inte
Vad ska du göra ikväll: Efter jobbet ska jag åka till syrrans jobb och spela GH och Rockband, ta ett glas vin. Sen ska jag hem och ev träffa Erik.
Hur många timmar sover du per natt: Snittar på 6-7 kanske
Vem är snyggast i världen: Men jisses, jag har ingen aning. Johnny Depp ligger dock högt i kurs
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Och det vill man att jag ska komma ihåg? Ja men Storsjöyran var rolig!
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla plagg, jag älskar mina kläder.
Längd: 1.72
Vikt: Vet faktiskt inte, har helt ärligt inte vägt mig på flera år. Jag är snygg!
Byter gärna garderob med: Ingen
Byxa eller kjol: Jag använder både byxor och kjol.
Senast utlästa bok: Får väl bli The Righteous Men som jag förmodligen läser ut ikväll annars är det Arn- Riket vid vägens slut
Mitt rum kan beskrivas som: Kontoret? Som ett sprängt skithus!
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, röksugen, ensam
Jag tränar: Koncore och pilates
Jag ville bli när jag var liten: Psykolog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback