Inte kul att komma till jobbet

Fy fan för att behöva ha ont i magen för att man ska jobba, känns inget vidare faktiskt. Såhär stressad har jag inte varit på... Ja jag kan inte ens minnas sist jag var så stressad som jag är nu. Jag är dessutom så sjukligt trött, när fan ska det gå över?!

Ikväll är det träna som gäller mellan 19-20. Nice!
Helgen var helt ok, vilat ganska mycket och det har jag behövt. Hade ont i huvudet igår igen, ska det bli nån form av helgvana eller? Dessutom drack jag inte en droppe alkohol på hela helgen så det var ju inte bakishuvudvärk direkt.

Fick väldigt söta sms igår på kvällskvisten, det lyfte mig en hel del. =)

Har sån jävla träningsvärk i röven, fattar inte varför?! Har ju inte tränat ett smack i helgen... =/

Nej, nu ska jag ta itu med dagen... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback