Börjar jag bli sjuk?

Jag fryser som en hund hela tiden och rösten beter sig lite udda, den försvinner när jag skrattar! =/

Går igenom en sån där apjobbig period då jag känner mig ensam, så jäkla trist att behöva känna så när jag vet att jag är just allt annat än ensam. Vet inte vad det är för fel... Saknaden av en viss person kanske?

Igår körde vi stenhårt på koncoren, jag var helt slut efteråt och somnade som ett barn direkt efter CSI NY. Syrran var med och körde en testrunda, lite kul. =) Ikväll är det pilates igen, ska bli nice.

Fan vad jag är trött, låt mig vila! Det är en elektriker här och jobbar, borrar som fan i väggarna, hela byggnaden ser väl ut som en schweizerost snart. Jag får migrän av det där irriterande, skavande ljudet. Mina stackars små öron.

Har prel.bokat en lokal inför 30-årsfesten. Kan nog bli bra, så snart är det dags att skicka ut inbjudningar. Kommer ta en avgift för att täcka upp hyra av lokal och så att jag kan köpa mat och mängder med sprit. ;-) Det ska firas ordentligt, det kan jag garantera! Moahahaha!

Nej, nu ska jag dra i mig en iprén, vill inte bli sjuk! (Inte för att det hjälper mot sjukdom men det känns åtminstone lite bättre i några timmar.)
 

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Du är ju asbra såklart! =) Sitter här och hoppas på att du kommer idag, men är du fortfarande sjuk så ska du såklart vara hemma! I vanliga fall är det tomt här uppe utan dig, men nu har det varit JÄTTE TOMT eftersom du inte ens sitter i en annan del av huset... Nåja, vi ses när vi ses... =) Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback