Narkolepsi, typ.

Fy vad trött jag är. Somnar nästan.. Det är helt galet vad kroppen kan göra mot en. Varit så jävla ledsen och arg hela förmiddagen (jävla hormoner) men som tur är har jag pratat med Tomas som lyckades lugna ner mig. Tack, du är verkligen otroligt snäll! Fler människor som du behövs. Gudarna ska veta att det finns gott om idioter. På en snäll människa går det minst 10 självupptagna idioter, det skulle inte förvåna mig om statistiken sa det.

Ont i huvudet har jag också och all energi gick åt till att vara förbannad. Det var första gången jag var så arg att håret reste sig på mig, helt sjukt. Jag är så jävla trött på alla som lider av "stackars-lilla-mig-syndromet".
Mmmm, jo men kan man ställa till det för sig får man fan vara man nog att reda upp det också. En annan har ju inget val. Vi sitter i samma båt brukar det ju heta, ja men det är JÄVLIGT tungt när bara den ena parten ror! Hjälp mig bara igenom det här så behöver vi inte ha nåt mer med varandra att göra sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback