Vilken jävla natt!

Fy för den lede...
Har drömt mardrömmar hela natten. Vaknade kl 2 och mådde så gräsligt dåligt, ångest deluxe och kände verkligen hur förödmjukelsen brann i hela kroppen, kunde inte kontrollera det så tårarna ville inte sluta rinna. Bad memories? Eh ja, en del kanske... Lyckades somna om och drömmer då i princip samma sak fast med en twist så att säga. Jag får fortfarande ont i magen då jag tänker på det och jag blir så jävla förbannad även fast det var en dröm. Nåja, dröm och dröm, det har ju i stora drag hänt på riktigt så det är nog därför jag känner mig så förödmjukad och arg.

NEVER AGAIN!
 
En grej som var skum dock var att jag hade piercingar typ överallt i drömmen... Wtf? Jag skulle aldrig i mitt liv pierca mig så galet mycket. Iofs, nu när jag tänker efter så kan det ha att göra med en speciell sak... Hmmm att jag inte tänkte på det! Klart... Jag i ett nötskal! Bending over backwards to please....! Fast det här var nåt grönjävligt faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback