Oh no..

Halsont och förkylning på gång... Det håller inte, jag ska ju till Vemdalen imorrn ffs! Ser verkligen fram emot att vara ledig. Den här veckan har tagit musten ur mig trots att den varit kort. Kan iofs bero på att jag inte vilade särskilt mycket i helgen! Fuck vad jag slet som ett djur! Men men, resultatet blev ju strålande bra och det var min tanke. =)
När man dessutom kan glädja nån annan blir det en bonus.

Kommer kännas bra att umgås med en massa dårar i Vemdalen i 4 dagar, då är man i gott och likasinnat sällskap! Moahahahaha! Inget skidåkande för mig dock, det har jag säkert nämnt tidigare. Ska ha ett behagligt rus i 4 dagar och läsa, skriva poesi och promenera när de andra susar ner för backarna. =)
Undrar hur poesi på fyllan blir?! Aldrig testat faktiskt... Ah well alla erfarenheter är bra utom de dåliga! ;-)

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback