Oj då..

Jäklar vad länge sedan det var jag bloggade.
Har liksom haft så mycket att tänka på att jag helt glömt bort bloggen.
En av mina bästa vänner fick barn den 1/12. =) En liten Noah, så söt! Har varit där två gånger sedan dess och jag har blivit riktigt bebissjuk. Haha, ja jag är ju ändå 30 år så det kanske inte är så konstigt om livmodern skriker. ;-)
Man är väldigt sugen på en egen familj liksom.

Har faktiskt hänt rätt mycket i mitt liv men jag orkar inte redogöra för allt. Vi kan väl använda någro ord som sammanfattar allt: Smärta (kroppslig den här gången pga operation), förvirring och längtan. Well, that pretty much covers it.

I januari kommer min kollega tillbaka från pappaledigheten, fan vad härligt det ska bli att slippa service osv. =) Då får jag flytta upp på säljstöd igen och köra mitt eget race, moahahahaha! Jag är grymt bra!

Nej, nu är min skjuts här och eftersom vi har flex på jobbet så är det helt legitimt att gå hem nu!
Ska vara på jobbet kl 7 imorgon bitti... Luciafirandet börjar 7:30 men jag tänkte vara ambitiös och komma in tidigare. Ska ju gå vid lunch imorgon, en del projekt på gång..

Hepp och slängkyssar till er som förtjänar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback