Vilken lättnad!

Min underbara kollega har varit på jobbet idag och hjälpt mig sortera upp SKITEN jag jobbar med, stort tack för all hjälp, du är verkligen en ängel! Känner mig lite lugnare nu och förhoppningsvis hinner jag fakturera allt på två dagar, ska ta hjälp av Lotta. =)

Ikväll blir det bio med Sara. Arn - Riket vid vägens slut. Hoppas verkligen att den är lika bra som första filmen. Har ju läst böckerna också och visst har de gjort ett bra jobb med första filmen så det borde ju vara likadant med den andra tycker man. Jag ska fanimej klämma en bira eller två innan filmen, känner att jag behöver det efter de här två helvetesdagarna!

Igår körde vi Pilates, det är en hel vetenskap att andas rätt kan jag säga men det var riktigt skönt så det kommer jag att fortsätta med. Då blir min kiropraktor som jag gick hos för tre år sedan väldigt glad. ;-) Träningsvärken har blivit grönjävlig nu så att skratta är inte att rekommendera!

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback