Jobba på semestern någon?

Det har iaf vad jag har gjort idag. Fick panik imorse när Tomas berättade hur mycket det var att göra så jag bestämde mig för att åka in ett par timmar för att gå igenom det mesta. Vill vara lite mer uppdaterad när jag kommer tillbaka från semestern. Tomas går ju på pappaledighet nu så jag kommer vara ensam...

Nu har Marcus anlänt också så ikväll blir det fest inne på söder. Vi ska till Chippen och förfesta sen blir det väl utgång misstänker jag. Ska tydligen vara runt 60 pers där. =) Systemet är avklarat iaf så det är bara att tuta och köra när jag kommer hem! Syrran skulle fixa käk så att det är klart tills jag kommer hem. Vet inte riktigt när det blir bara men förmodligen vid femtiden.

Nu tänkte jag hjälpa Tomas på lagret så han slipper stressa ihjäl sig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig helg :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback