Semesterdax strax

Den här veckan kvar att jobba sen går jag på 4 veckors semester.
Jävlar vilket liv det blir på mig om det inte är bra väder då! Jag har ingen lust att spendera hela semestern inomhus...

Syrran har flyttat hem nu, varit hemma i snart 3 veckor och hon mår mycket bättre. Hon var på en anställningsintervju idag, bra jobbat sis! =)

Helgen var verkligen toklugn, mådde riktigt pissigt i fredags, en släng av panikångest dök upp och det var jobbigt att fajtas mot den, hade ingen att prata med om det heller... =(
I lördags satt jag inne typ hela dan och det var inget vidare så när kvällen kom hade jag ruttnat deluxe och drog hem till Jesper för att äta pizza, drick vin och kolla på Family Guy. Behövde verkligen garva, kändes riktigt bra så det tackar vi för. =) Det som var liiiite jobbigt är att Jesper visade mig ett spel som heter Bloons.. Beroendeframkallande som fan och det är det jag har roat mig med nu under förmiddagen. Jag blir förbannad konstant dessutom! Spelet hittar ni
här.
Igår kändes det som att dagen ALDRIG skulle ta slut. Galet segt! Fikade med syrran och Sara hemma hos mig och sen stack vi iväg och köpte sushi, mumma!

Sov som ett as inatt så jag är sjukt trött idag och det blir ju inte bättre av att en viss person tar upp mina tankar twentyfourseven heller... Måste prata med honom...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback