Hysteriskt aptrött!

Firade Saras 27-årsdag igår, hon fyller imorgon men Brallan och hennes syrra bjöd på middag och vin och jag hade släpat med mig en del sprit och en vattenmelon. Fixade världens godaste vattenmelongrogg, mumma. =) Min present bestod av 2 biljetter till Pablo Francisco Live då han kommer hit i september och hon blev själaglad! Ska inte förneka att jag också är det eftersom jag får följa med... Hehe.. Sen bar det av in till gamla stan och Kleins för att säga hej till Micke, efter det hamnade vi på båten i vanlig ordning. Hade verkligen duktigt kul och det var skitkul att festa med syrran igen, det var ju ett tag sen det blev gjort. Känns så jävla bra att ha henne hemma igen!

Blev inte mycket sömn inatt/på morgonkvisten... Kom hem strax före 5 imorse och både jag och syrran rann i säng... Väntade på taxi utanför McDronken vid slussen i vad som kändes en hel evighet och jag garvade ihjäl mig då en medelålders snubbe klev fram till syrran och ville smaka på hennes cola. Syrran suckar, (full och jävlig) räcker fram colan och kläcker ur sig: "Nu tar du den här colan, sen drar du eyesbent! (Ögonaböj) ;-) Snubbe var lite för full för att fatta att han fick nobben. =) Efter det glider hans polare upp till mig och säger: "Åh, ni är de vackraste kvinnorna i stan!" Mitt svar blev: "Ja tro fan det, nu är det ju bara skabben kvar!" Han drog iväg som en avlöning till min stora belåtenhet! :D Hur desperata är folk när de kör 5 i 5 ragget utanför McDronken?! Helt jävla galet... Krogragg är disgusting anyway...

Nu ska jag drapera mig på soffan igen, klev upp för att ta en cigg bara och blogga lite. Funderar på att somna till nån rulle. Whooopididoooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback