Flytten

Min nuvarande hyresvärd ringde mig för en stund sedan. Ev har han hittat en tantalura som kan flytta in till den 1 februari. Det vore ju förträffligt för då slipper jag dubbla hyror.
Ska skriva kontrakt på lägenheten idag kl 17. Vill verkligen flytta NU!

Det är helt otroligt hur mycket skit man kan samla på sig under 5½ år. Helgen har ju gått åt till att packa ner glas och finporslin. Upptäckte även att jag måste ha drabbats av en kaffekoppsfetisch under åren, jag äger SJUKT många kaffekoppar i alla möljiga former och storlekar! Ja, jag gillar kaffe...
Just nu är hela lägenheten belamrad med flyttkartonger, jag kan knappt röra mig och det gör mig smått klaustrofobisk. Var tvungen att ringa far min igår och be honom att hämta upp de kartonger som är klara då han har tid. Det blir förhoppningsvis idag! Finns inte en chans att jag kan bo sådär trångt i 2-3 veckor till, då hinner jag få både ett, två och tre bryt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback