Och högen den bara växer...

Varför kan jag inte bara ta tag i saker istället för att skjuta upp dom hela tiden?
Till vänster om mig har jag en hel hööööööööööööööög med fakturor som ska sorteras in i olika pärmar nu när dom har blivit registrerade... Men det är ju tråkigt så då skjuter vi upp det istället! Det trista är ju att den här högen kommer att irritera mig ända tills jag tar tag i den... Varenda morgon när jag kommer till jobbet suckar jag och muttrar över att jag inte tog tag i skiten igår... Bläääää!

Det är iallfall fint väder ute! =) Inte för att jag får njuta av det men det går ju åtminstone i rätt riktning! Skulle det börja snöa igen nu så skulle jag helt seriöst flippa totalt och överväga att kasta mig från byggnadens tak, enbart för att göra slut på lidandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback