Obeskrivligt nice

Så ljuvligt att ha semester! Dessutom åker jag till Zante om 6 dagar!!! :)

Hade så jävla kul i helgen som var. I fredags skulle vi bada vedeldad tunna men vi glömde en liten detalj så vi fick kasta oss ner i jacuzzin istället, man blir lätt blåfrusen om man sitter ute en hel kväll.. Lyckades med konststycket att bada mobilen i jacuzzin då jag satt och messade med Jesper... IDIOT! Lät aset torka i 3 dagar och nu funkar den igen. :) Ibland har man verkligen flyt!

I lördags mötte jag Johanna i stan sen åkte vi hem till mig, käkade och drack vin. Bröderna brothers ville att vi skulle komma över till dom så vi åkte dit efter ett tag... Spritorgie deluxe! *urk* Blev en sväng till Patricia efter det, hade apkul! Det blev lite gymnastiska övningar  på morgonkvisten... Hehe :P Mycket trevligt! *pussa på sötnosen*

Just nu befinner jag mig hos Johanna, hon stack till jobbet för ett par timmar sen men jag orkade inte röra mig just då.. Ska åka hem snart och kolla om jag hittar mitt pass, kan vara en bra grej... Dessutom måste jag kolla om det är helt, annars måste jag skynda som fan bort till passpolisen och grina till mig ett nytt pass ögonaböj!

På återseende...

Kommentarer
Postat av: kusin

eey. värst vad du är ute och ränner då!!
när ska vi till london då? (;

Postat av: äldre kusin

Hehe, jo det har blivit lite på sista tiden... :P Vet inte, vad tycker du? Jag ska ju ut och resa i övermorgon så det blir lugnt ett par månader efter det... Men senare i höst kanske? =)

2006-08-20 @ 12:36:26
URL: http://alfabetan.blogg.se
Postat av: kusin, again

det låter som en bra idé. har studerat i en vecka och redan har fattigdomen smygit sig på.. så ja, let's wait! q: hoppas du har det bra iaf!

2006-09-03 @ 09:12:54
Postat av: äldre kusin

Jo jag har haft det riktigt bra! Brunbränd och fin är man nu men det tar väl en vecka, sen är man likblek igen... Regnar gör det ju också i det här förbannade landet och kallt är det... =( Bättre i grekland måste jag säga! =) Ok, vi väntar tills lite senare i höst... Syrran kommer iofs hem en sväng i oktober...

2006-09-08 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback