Umbrella-ella-ella-ella-ey-ey-ey

Den satans inkompetenta dumfan som skrev låten och som producerade den förtjänar tortyr... För det är just vad låtfan är, ren tortyr! Efter en hel sommar med låtjäveln vill man bara ta livet av sig och när sen Lillasyster tycker att det är en bra idé att göra en cover på olåten är katastrofen ett faktum = Bandit börjar spela den och hör och häpna; Folk mailar och ringer in och ÖNSKAR att får höra skiten, på allvar!!! Jag lyssnar på Bandit för att slippa höra sånt skit, sen spelar det ingen roll att "men det är ju en rockig version" det kvittar totalt, det är samma vidriga text.

Nej, Lillasyster... Ni gjorde bort er där, hade jag velat lyssna på Rihanna (eller vad fan hon nu heter) hade jag lyssnat på The Voice eller nån annan skitkanal som faktiskt blir förlåtna om de spelar nåt så fantastiskt risigt som Umbrella-ella-ella-ella-ey-ey-ey... Vilken intelligent text... NOT! Bend over så ska jag visa var du/ni kan stoppa upp ert jävla umbrella! Skärpning Bandit och get a grip Banditlyssnare!
Det kan ju inte bara vara jag i hela Sverige som tycker att låten är en plåga oavsett vem som framför den?!
Om så är fallet blir jag djupt oroad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback