Snälla nån så dött det är...

Hela verksamheten (iaf min) verkar ha stannat av. Har absolut ingenting att göra så jag får blogga istället. Om totalt meningslösa saket, åtminstone i det här inlägget. Försöker fundera ut vad jag ska göra under semestern i sommar... Några förslag? Ledig 3 veckor i juli/augusti. Förra året åkte jag utomlands i en vecka men i år har jag sparat en veckas semester till hösten för att kunna ta en sista minuten till solen och värmen, orkar inte med en lika deprimerande höst till. Det är knappt att jag har överlevt den här vintern med depressioner och allt. Som tur är går vi mot ljusare tider.

Ah, kanske jag ska åka till England och hälsa på Simon och Darren? Var svårt länge sedan jag var där. Undrar om de kommer och hälsar på oss nu i april? Kanske ska ringa till Simon och höra.

Nästa vecka kommer min nya mobil - finally! Är så sjukt trött på den jag har nu, den lever verkligen ett eget liv...

Här är nyförvärvet:


Fin va? Dock har jag ingen aning om vad som menas med adroid-mobil. Är hjärndöd när det kommer till den punkten. Tillhör ju 70-talsgenerationen och vi kan vara lite seeeega då det gäller tekniska prylar. Tänk bara 90-talisterna, de är ju praktiskt taget födda med en dator/mobil i famnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback