Stephen Lynch ikväll

Egentligen har jag inte alls nån lust... Mår fortfarande inte bra, känner mig söndertrasad inuti och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Förhoppningsvis kan jag glömma det för en kort stund under föreställningen men... Jag vet inte... Allt känns bara hopplöst, meningslöst! Vill bara till min trygga hamn en stund och prata men man får inte alltid som man vill, det har man erfarat ett antal gånger här i livet. Jag behöver verkligen honom nu - han som förstår mig bäst av alla! Min bästa vän och min trygghet.

Underbara du: Jag klandrar dig inte för nåt, har sagt det förut men jag måste säga det igen! Jag behöver dig bara just nu, hoppas att du förstår det. Jag begär sällan nåt av mina vänner men ibland klarar jag mig inte själv. Känns jobbigt...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback