Jigsaw har min odelade uppmärksamhet

Jopp, igår när jag kom hem från jobbet väntade min efterlängtade SAW-box i brevlådan.
Som ett barn på julafton kastade jag mig över den och såg första filmen. Fattar inte att jag inte gett mig på filmerna tidigare! Suveränt bra och jag var smart som satan och räknade ut vem mördaren var ganska tidigt, för att sen bli osäker, för att sen bli bergsäker igen! Vad jag inte hade väntat mig var det som hände i slutet... Jag skrek rätt ut: "Men du skämtar!!!" Aaaahhh så jävla bra! Ruggigt imponerad och det liknar ingenting av vad jag sett tidigare i den här genren. Jag förstår dock varför de liknar de här filmerna vid Seven, som har varit en favorit länge.
Seriemördare är en stor fascination hos mig och jag kommer aldrig sluta att förundras och läsa allt jag kommer över om dem.
Ojojoj, att jag kommer kasta mig över film nr 2 ikväll när jag kommer hem är en underdrift!
Bring it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback